Followers

Bermulanya Kisah

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, November 21, 2012

Semak apa yg patut ~~ E-Day

Checklist...Majlis tunang?? Yup....dh xlama lg...kurg sebulan sebenarnya..tp....tgh serabut juga..Almaklumlah....byk tugasan kena buat....Bunga telur CT buat sdri...Pastu nk buat bunga hantaran sdri jg..Aish...sume nye nk buat sdri belaka....Jom kita semak...apa yg perlu buat utk majlis CT nnt...

Ikut hati dan perasaan..mmg CT xmau buat grand ssgt..Cukp sekadar lps syrt bertunang org ckp...Tapi ada la pulak kan permintaan suruh wt Majlis...supaya nnt CT xde la menyesal tgk adk,kakak wt grand2..CT wt simple giler..Padahal..CT mmg xnk pun wt sume tu...Dah org minta buat..kenala ikut kn...Dgn bajet yg ciput...bersederhana jela nt...:)

Dalam planning CT skg ni...
  1. Baju tunang- dah siap tempah...risau hari tunang baju tak muat je
  2. Tudung tunang - tgh pk...nk pakai shawl ke tudung bawal ke tudung saji?? Sbb dh beli shawl half moon...Xtaw la nk jd kn sbb layah/veil or juz belit2 gitew je
  3. Mini Pelamin  - (mula xnk buat pelamin, tp dh sehari sblm tu adk kdri..So,guna pelamin adk..juz buang n add on ape yg ptt je bg nmpk kelainan skit)
  4. Hantaran(makanan + sireh junjung) -  (kaler biarlah rahsia) hehe..CT buat 7 dibalas 5 (tp mst lebih sbb nt ade org bg lg...) 
  5. Doorgift - tak pasti la nk buat ke tidak...kalau ada lbh dr doorgift kdri adk tu..mungkin akn disalurkan dlm ni kot...hehe..
  6. ???????????? _ No idea...hehe
Ok..nanti CT akn update lg psl ini....Tunggu...........:)
Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...