Followers

Bermulanya Kisah

Daisypath Anniversary tickers

Tuesday, January 8, 2013

Tema Hantaran Biru & Ungu ~~ E-Day

Masih tak hbs lg nk stori pasal tunang. Dah nak masuk sebulan pun pertunangan CT wif MC. Hehe. Almaklumlah, masa membataskan segalanya. Dgn masalah utk berinternet lg, sbb tu la CT lmbt nk stori psl tunang ni. Nk cite sekali gus lmbt,terpaksa cr mood,dpt la stori satu demi satu.

Kali ni CT nk stori psl hantaran pulak. Kebanyakan hantaran CT, adala re-used dr hantaran adk bertunang dulu. Dan CT cuma tambah bunga dan dawai bg membentuk kelainan pd hantaran tu. Nampak simple tp CT ttp rasa puas ht. Sbb nya CT buat sdri 70% drpd hantaran tu. Hehehe. Mmg xde campur tangan dr mak pun. Cuma sireh junjung jer CT 100% dr mak CT. CT bab gubh sireh junjung mmg fail. Sbb tu mak buat. Hehehe

Total hantaran mula buat 7, tp sbb kn rs nk bg mcm2,ditambah plak ada sedara dan kwn yg memberi terjadi lah total ny 12 kot.. Xkisahla tu. Yg lebih kira hdiah. Asalkan ada hantaran tu kn.

So, kt bwh ni CT tonjolkan hantaran dr pihak perempuan utk pihak lelaki.. Byk gula-gula dan coklat woooo. Seronok kanak2 dpt mkn cekelat. Hehe. Kepada mereka yg menyumbang utk hantaran CT kali ni terima kasih byk2..

Ok, selesai sudh cite hantaran. Jumpa dilain hari dgn lebih stori. Hehehe. Xoxo

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...