Followers

Bermulanya Kisah

Daisypath Anniversary tickers

Thursday, June 28, 2012

Mashed Potato Cik Tulip


Malam td kemas kt almari dapur...Cek brg-brg dapur apa yg patut beli dan tambah...Buang segala apa yg dah busuk dan tarikh luput...Sekali tgk kentang msh byk lagi...Pastu trus terfikir nk buat kentang putar..mkn dgn nasi goreng yg housemate dh goreng sblm dia pergi kerja malam... Cari kt bilik resepi yg pernah print sblm ni..Tgk-tgk resepi...pergh..sng jer..sume bhn ada dlm rumah..klu xde pn hentam sj...hehehehe...

Dengan sifat rajin yg msh menebal mlm td..terus ber'tukang' kt dapur sensorang...Dan akhirnya siap!! menjadi...sos kentang tuh sgt mabeles i ckp sm u ouls...rs sm mcm kepsi...cuma nmpk pekat skit...sbb kurg air kot...dan tang kentang tu rs susu lemak manis terlebih...dan apa-apa pun..lepas ni nk cuba buat lg...sng jer...asal rasa teringin dah blh buat kt rumh..tak perlu nk menggagahkan diri ke kepsi or cr mashed potato kt kedai lg..semua nya blh buat sendiri asal kan rajin dan paling penting...bahan-bahan mesti ada lah...:)


Kentang Putar buatan Cik Tulip...
Photobucket

2 comments:

Red Eva said...

wehhh bak resepi...hehe...ny try gak

♥..:amore:..♥ said...

hehe..blh2....nt aku buh resepi..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...