Followers

PTCBox

Bermulanya Kisah

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, June 13, 2012

Ku luahkan segalanya


Tiba-tiba hati rasa sayup jer..Mata rasa nk bertakung air mata jer..Tak tahulah mengapa....Mungkin mslh hormon yg sdg berduka lara...Aku bhgia bila bersamanya..tp knp aku msh lg bersedih bla bersama dia..

Ya Allah Ya Tuhanku....janganlah Kau duga hati dan perasaanku kepada dia..Aku berusaha yg terbaik untuk bersama dia...sedaya upaya hati aku utk dia...dia telah byk melakukan pengorbanan yg tak mungkin aku dpt dr org lain...ksh syg dia xpernah berbelah bahagi kpd ku....Kenapakah pelbagai perasaan yg bermain dlm diriku ketika ini....


Buat dia, aku ttp akn bersama kamu hingga akhir hayatku..aku telah berhabis nyawa memberi ksh syg ku kpd mu...mungkin pengorbanan yg ku lakukan tak sebanyak yg kau beri..tp percayalah..dengan izin Allah...cintaku,ksh ku, syg ku hanya utk mu seorang...Aku berharap kau sentiasa ada di sisi ku....Thnx coz being my lover...


Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...