Followers

PTCBox

Bermulanya Kisah

Daisypath Anniversary tickers

Monday, May 23, 2011

Diam-diam jatuh cinta

Situasi 1
CT :
Td Meon(bukan nama sbnr) kol aku...Pagi-pagi buta kol..tp ms tuh aku off hp..gaduh truk mlm td kn...bla on balik hp..tgk ada mkol kt kul 7 lebih...Pastu Meon kol aku blk ms smpi kje td..die ckp die nk ajk aku p minum kt mamak sbb die ada keje kt sini...Tp sbb aku off hp, xdpt die nk ajk aku lepak pepagi buta...

Colleagues :
Lorh...die ade sini wt apa? rajin die cr hg..

CT :
Besa la die...ajk minum pepagi...


Situasi 2

Colleagues :
Hg sebut psl Meon nih, hg tak rasa ka dia syok kt hg ka???

CT :
Aku taw ja...tp aku mls lah nk ckp apa...aku taw pn sbb dia penah luah kt kak aku..pas-pas aku putus dl, dia tak taw..elok aku kapel dgn Seman (bukan nm sbnr , dan bukan Incik Boyfie skg) dia ckp dia dh terlambat..tp dia tak nak luah kt aku..dia takut aku tak ley trima.

Colleagues :
Awt hg takmo kapel dgn dia??Dia ok apa...kerap plak duk kontek hg...sikit-sikit hg..

CT :
Malas aku...aku mmg xde perasaan kt dia pn..klu aku mmg syok kt dia mcm mn aku penah syok kt Incik Boyfie skg nih, lain la cita...nih aku kwn dgn dia dr darjah 6, tak prnh lost kontek..tetiba nk kapel dgn dia..Aih..terasa mcm lain beno..Biarla aku kwn dgn dia smpi bila-bila..Sbb itu lg buat aku terasa selesa dgn dia..If, ms-ms skg duk salu gaduh dgn Incik Boyfie...dan die plak mmg ada keja ttp & buley support aku..mmg aku trima dia dh..dia ok byk...tp biarla aku dgn Incik Boyfie nih...Masam,manis,pahit sume biarla dgn Incik Boyfie nih...

Colleagues :
Tu la kn...aku tgk hmpa rpt lain mcm ja..dia pn asik duk cr hg ja...Klu hmpa kapel pn apa slh nya...mahu tak si Incik Boyfie tuh bising



Paper pun..CT hrp kn Si Meon dpt jumpa sum1 yg lbh baik dr CT...dan CT mnghrp juga hbgn kwn nih akn kekal smpi bila-bila...No Heart Feeling....Chillllllll!!!!!!!


Pesanan ringkas : Tak semestinya kita rapat dgn sum1 tuh kita mesti kapel dgn die...dan tak semestinya kita amik bert psl sum1 tuh kita jatuh ht pd nya...Renungan bersama...




Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...