Followers

Bermulanya Kisah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, September 21, 2012

Dinner>> Cheezy Wedges

Dinner mlm td...CT merajinkan diri buat Homemade Cheezy Wedges...xde selera nk mkn ns...so...merajinkan diri wt mkn ala kadar ni....Yummylicious woooo i ckp kt uouls.....sdp sgt n puas ht sbb buat sdri... Ni gara-gara tertengok dlm post blogger yg fames ames merangkap cousin adk ipar CT, Fatin Liyana...beliau ada bg resepi nk buat Cheezy tu sdri...Maka....dgn gigihnya CT pun merajinkan la buat mlm td....CT buat separuh dr resepi yg diberi...Itu pun dpt byk gk taw....mmg blh smpn n mkn berkali-kali la....dan tak lupa juga bertambah-tambah lemak dgn adanya mknn bersos cheese...hehe..

Bukan xnk beli yg dh ada serbuk siap tu...Tapi CT rasa...lebih berbaloi bila buat sendiri...hehe...CT ni kire nk berjimat jer...Yg mn blh buat tu....kite buat la kn....duit yg beli instant tu blh gk wt modal utk buat sdri punya..dpt pun berganda-ganda..CT ni kn 'rajin' klu bab msk memasak ni...hehe..

So, sesapa nk cuba blh la terjah ke 'rumah' FatinLiyana utk melihat resepi cheezy...Selamat Mencuba....Dah bg housemate rasa..die ckp sdp sgt..Alhamdulillah....Kata semangat tu...Oh yeah!! hr ni nk bg MC plak rasa..beliau bab mkn ni mmg i suke bg die rasa...Sdp tak sdp....dah msk perut pun...(:

Homemade Cheezy Wedges

Pesanan: Later, CT akn update resepi dlm blog CT yer...:)
Photobucket

2 comments:

ceritera-chinta said...

mai sini sat tolong buat aku malas hahhaha

GaDhiS TuLiP said...

hg dh buat kn..mesti jadik la tu...hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...