Followers

Bermulanya Kisah

Daisypath Anniversary tickers

Friday, October 12, 2012

Nak Tunang Dah.. =)

Lukisan yg xberapa nk lukis sgt...Rekaan baju tunang..(konon!!)

Hehehe....dh bosan tak taw nk wt ape....berangan la kejap..dan tercari la idea nk wt baju tunang..Cetttt..kuat vherangan tol CT ni..nk tunang nye entah bla lg...Bukan ape...sbb nya dh terasa lama sgt kain pasang yg CT dpt hdiah lgkh bendul dr adk ipar hr itu tak diguna pakai lg.. Maka terasa pulak nk mereka utk pki tunang..terpaksa buat tunang..Menyesal dowhhhh beli kain psg mcm tu..klu beli kain pasang or baju siap dh..dh tentu-tentu blh pki raya...klu kain psg mcm tu..dh tentu la kena wt utk pki dihari istimewa..Bukan tak nk wt utk nikah nnt ker..sbb nya baju tu kaler pink...Si MC dh pesan awal-awal nikah dia xmo pakai baju pink..tak sesuai kt dia..dh tu mcm mn..??kan kena la mereka utk di pakai hr pertunangan CT..Walaupun CT dh gtaw kt mak nk wt tunang seringkas yg mungkin..Cuma panggil sedara mara jiran-jiran n rkn2 CT yg terdekat shj..tak perlu nk berkenduri bagai sgt..sbb baru tunang...nk wt tunang ni pn pki duit byk-byk parah juga...Gaji CT pun xberkemampuan semua tu....Mengharapkan pertunangan nt xdela nk heboh gempak smpi 1dunia tahu..(eh,tp dh tercerita dlm ni...mmg sume org tahu dh pn kn???) :D

Tp xpe...CT akn berusaha wt low cost bajet utk tunang... Bekas htrn CT dh xperlu pk sgt..sbb akn guna balik yg htrn ada...htrn yg adk,kakak punya..Hehehe..untung jg jd org last ni...ley recycle cuma touch up je apa yg ptt..apa nk kesah..klu ada byk bunyik sgt...CT hempuk jer dgn dulang htrn nt...hehe...Janji CT dh jimat disitu kan...:)

Oklah...jom sambung berangan blk...hehe...Sori...tajuk nk gempak jer..Tapi CT msh blm ke arah itu lg..Insya'Allah..akn diusahakan...Doa-doakn yer..:)
Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...