Followers

PTCBox

Bermulanya Kisah

Daisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 4, 2009

-- Persoalan...Jawapan --

Hari tuh CT de perjumpaan dgn mentor.. So, ade tugasan yg kitorg kene wt...juz for sesi bincang membincang je.. Nih soalan tym CT ade sesi perjumpaan mentor mentee hari tuh...CT sertakn sekali jawapan dr CT pd soalan ini....anda yg lain buley mencuba...

1. Apakah kelemahan yang kamu sedar, dan bagaimana kamu cuba utk berubah?
-- Pemarah..Kuat Cemburu.. -- Try nk ubah...supaya kwl rasa marah..tidak pk bukn2 terhadap sesuatu yg xpasti...n jd relax..anggap xde aper yg berlaku...(tp shaye xley buat...) --

2. Apakah perkara yg buatkan kamu agresif?
-- Bila dpt tahu..sumone kuat tipu shaye... -- yg jenis tikam blakang (mmg cam haram la kn org yg wt camtu kt aku) --

3. Bagaimana kamu hendak menyatakan yang kamu tidak suke perangai seseorg tuh, tp bukn dgn cara yg menyakitkan hati die?
-- Shaye suke bersikap jujur...n shaye akn berterus terang kt die..lebey kurg ayt die cm ni.."klu aku ckp nih..ko jgn marah ek..aku nk ckp, aku xskeko amik brg2 aku tnpa gtau aku..klu ko nk pinjm gtau la kt aku..bukn aku x bagi...aku bg..at least ko gtau aku k..Sorry tau jgn terasa..." -- tak pun perli2 die ke...tu jln terbaik..hehehehe --

4. Bagaimana kamu hendak menolak cinta dari seseorang?
-- (Aduyai..nih shaye xske...bila org mnta kapel..mmg shaye xske..sbb xnk ada yg terluka).. -- Biasanaya shaye akn ckp cmnih.."sorryla..bukn aku xske kt ko...tp kite kwn2 je dulu..aku xnk ilang kwn bla aku dh kapel dgn ko..."(shaye ckp gini sbb shaye dgn die dh lama kwn..n xbest plak bla dh kapel..dr aku ko..tetiba..syg-ayg..eee..xnk la..) -- Selain tuh.."ala..dh terlambat ar..aku baru jer declare dgn sorg mamat nih..."(yg nih versi, bla mana aku xsuke sgt2 kt laki tuh) -- "sorryla..yg sbnrnya..saya dh ade kapel...saya hrp kite ley jd kwn ek..n hope awk jpa yg lg baik dr saya.."(versi bla shaye dh ada bf..so..kene jujur la..) --

5. Bagaimana kamu hendak meminta diri apabila kamu menghadiri sesuatu acara?
-- "Minta maafla...nk g kenduri kt tempt lain nih...xley nk lama2 kt sini.." -- "Ada org dtg umh tuh..saya blk dulu la ye" --

So..korg cne lak???mari beramai2 menjawab soalan ini....



Photobucket

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...